Aysegulcgl Merhaba arkadaşlar Gaziantep’te yaşayanlar liv hastanesi hakkında bana bilgi verebilir mi orda sezeryan doğumumu yapacağım.
Prenses_annesi1 Mom673 aslında baya bilindik bir hastane adından baya bahsediliyor çok fazla olmadı açılalı yeni bi hastane büyük ihtimal le ondan duymadınız
Prenses_annesi1 Henüz hiç gitmedim ama doktorlarının çok iyi olduğunu duydum gidenler genelde baya iyi yorumlar yapıyorlar