mlke34 ben ilk gebeliğimde 62 hamile kaldım 83 kg doğurdum hep yattım yatmayı seven biri olarak ama çok gezdim yani hep bir yerlerdeydim 😁 birde çok enerjiktim şimdi hiç öyle değilim kendime çok inandım ben ya gerçekten çok inandım yapacağıma inandım sancıyı acı olarak değil de bir dalga olarak gördüm gelip geçecek bitecek diye birde çok dua ettim doğuma giderken elimde kuran Meryem suresini bitirmeye çalışıyordum en son işin garibi benim düzenli sancım da yoktu düzensiz ve nst de sancı 0 gösteriyordu cihaz bozuk bile dediler meğer benim karın duvarım kalınmış ona rağmen hastaneye girdikten 2 saat sonra doğurdum lütfen kendinize inanın korkmayın acı yok hissetmiyorsunuz o an ne yapılırsa yapılsın tek düşündüğünüz bebeğinizi kucağınıza almak oluyor cidden