Mihri3503 Bugün aquaparka gittim ve çok tehlikeli kaydıraktan kaydım bu kadar korkacağımı bilmiyordum .. 7 haftalığım tehlikesi olurmu hiç başınıza geldimi . Bidaha kaymadım zaten pişman oldum
Kusciviltisi Mihri3503 en riskli haftalardasınız keşke yapmasaydınız bi doktora gitmelisiniz. Benim annem abime hamileyken lunaparkta eteğe binmiş ilk defa ve oda aşırı korkunc bisey olmamış Allah’a çok şükür ama sizde olmayacak diye bisey yok tabiki
Dilekcnkn Mihri3503 Keşke kaymasaydın yani sonuçta gebesin ağır eşya bile kaldırmak iyi değilken , çok hızlı gireceğin bir şeyi yapman yanlış olmuş inşallah birşey olmamıştır ama için rahat etsin gidersin bir kontrole
Mihri3503 Hamisse Mihri3503 çok pişmanım zaten ağlayıp duruyorum yarın acile gideyim içim rahat etsin.. ahh ahh salak kafam
heyecanlibekleyiss Korkmanın zararından ziyade karışık havuzlara girmeniz daha tehlikeli. Enfeksiyon kaparsınız mazallah.