mrvkrr 3 ay önce kimyasal gebelik geçirdim bugün de beta baktırdım 29,9 cıktı dün adet olmam gerekiyordu cok düşük öğrendim yine cok korkuyorum böyle aynı zamanda düşük öğrenip yükselen var mı 😔😔
Meltem00 mrvkrr değerlerini takip et betanı yani yükselme olursa ona göre biraz bekleyıp kontrole gıdebılırsın sağlık ocağında aile hekımınle de görusebılırsın ben öyle yapıp kendım takıp ettım
Portakalimsi545 mrvkrr inşallah yoktur canım güzel düşünselim inşallah. İki gün sonra tekrar ver olur mu hafta kimyasal geçiren arkadaşım hemen ertesi gün tekrar verdi onun düşmüştü iki değer kadar aklına çok takarım dersen baktırabilirsin. dualarım seninle🙏🏻
Nehir-Poyraz mrvkrr bu arada üç kimyasal gebelik geçirdim o yüzden beta takibi yap mutlaka her iki günde bi ilk kanı hangi saatte verdiysen o saatte kan ver
Nehir-Poyraz mrvkrr rica ederim 48 saatte bi artışı önemli olduğu için ben hep öyle aynı saatte verdim inşallah güzel artmıştır canım 🤲🏻