Merhaba arkadaşlar bugün durduk yere hafif kanama oldu uçuk pembe renkli lekelenme tarzında. Regl sancısından çok daha hafif kasık ağrısı oluyor ara sıra. Doktorum sırtüstü yatmamı söyledi 1 saat ve durdu. Yarın kontrole gidicem ama çok endişelendim ilk kez kanama yaşadım başından beri.