Cananyildiz benim değerlerim normaldi ben de gebelik yok hastalığım sonucunda öğrendim kesti mi bi kaç doktora gittim ama alınması gereken bi kist pislik topluyor sonuçta ve büyüye biliyor benim de doktorlar 4cm diyolardı ve apandisit ameliyatı olmadan 8 cm olduğunu öğrendim ve doktora gideli 1 ay anca olmuştu bin yüzden ameliyat günü aldım sizde bi kaç doktora gözükmenizi ve ameliyat olmanızı tavsiye ederim