nagihanbirol26 açık yapmak zorunda değiller artık laparoskopi cihazları çok iyi hem ben taa 8-9 yıl önce kapalı olmuştum, çoğu doktor açık yaparız yumurtalıkları alır dondururuz dedi sonra şimdiki doktoruma gittim , adam dedi ki ne açığı ne yumurtalığı kapalı yaparım yumurtalıklarına da hiçbir şey olmaz ki gerçekten de başarılı bir ameliyat gerçekleştirdi.