Mom654 kese bebeğe göre daha çok büyüyordu böyle oluncada bebek gelişmedi 7 haftalıktım ama 4 haftalık gibi görünüyordu bir kere kalp atışı duydum sonraki hafta gittiğimde kalp atışı yoktu doktorum da en başından söylemişti sağlıksız bir gebelik olduğunu o yüzden sonlandırmak zorunda kaldık ilaç falan da kullanmıştım gelişmesi için ama kısmet değilmiş