Kızlar zaten doktorum diken üstünde tutuyor 2 hafta geriden diye doktora göre 30. Haftamdan itibaren nstye girmeye başlıcam. Bebeğimin haraketleri o kadar az ki günde birden hissetsem şükür diyecek duruma geldim
Bütün gün haraket etmedi şimdi de çok az haraket ve sancı giriyor.
Çok korkuyorum doğuracam diye o değil bana kal geldi sanki daha odası dışında çöp bile almadım. 🙄
Bilmiyorum şuan neden yazdım bi an sancılanınca korktum sanırım aranızda bu durumu yaşayıp erken doğum yapan var mı acaba 🤦🏼♀️🙄