Merhaba kızlar. Son adet tarihim 21 Mayıs. Buna göre hesapladığımızda 13.haftada olmam gerekiyor. Doktorumu değiştirdim özel bir muayene geçtim o yüzden önceki doktorumun dediğine göre 12.haftadayım şu an. Yeni doktorum haftaya tekrar kontrole çağırdı, eski ultrason görüntülerini istedi karşılaştırma vs yapmak için. Bugün her şey güzel sağlıklı görünüyor dedi. Ama yine de endişelendim tabii. Uyuşmazlık bir sorun olur mu? Adet döngülerim düzensizdir zaten hep, bundan mı kaynaklandı acaba?