Elif-0323 14 haftalık hamileyim belden üşüttüm sanırım belim çok ağrıyor , bel ağrısına öneriniz varmı ? Birde mide bulantısı kusmaya iyi gelen birşeyler?
Nuray-5886 Elif-0323 canım bel ağrısı için eşin masaj yapabilir rahatlıyor insan biraz da olsa bulantı için kraker yada beyaz leblebi 🤷🏻♀️
Ozgebalc Elif-0323 bende 14. Haftadaym ve şuan ağrıyor anlam veremiyorum🤦♀️🤦♀️ Korkmalı mıyız bebeğe mi bişey oldu diye sürekli düşünüyorum
Elif-0323 Nuray-5886 Masaj yaptırıyorum o an hafifliyor sonrası gene başlıyor. Kraker pek etki etmiyor ama beyaz leblebiyi deneyeceğim teşekkür ederim
Elif-0323 Ozgebalc Ters bir harekette yapmış olabiliriz ben büyük ihtimalle üşüttüm belimi. İnşallah çabuk geçer arkadaşım