Vesayre Dun sormustum erken gebelik testi yapip adetime 5 gun var di ve betayi brz once ogrendim ve sonuc 96 cikti sizce nasl kizlar bna tekrar yardimci olmanizi istiyorum
Bifat1 Vesayre HAYIRLI OLSUUUN 🌸🌹👶😂 ben adete 5 gün kala yapmıştım 9.56 çıkmıştı düşün ki varla yok arasında 2 günde 2 katına çıkması önemli olan 🌸☺️
gokcekocyigit07 Hayırlı olsun, Allah sağlıkla tamamına erdirsin, 2 gün sonra yeniden kan verin, takipleyin 😉
Xlife00 Vesayre öncelikle hayırlı olsun değeriniz hamileliğinize işaret ancak ıkı günde bir kan verip değeriniz iki katına çıkıyor mu bakın derim şu an zaten doktora gitsenizde kese vs görünmeyecektir
Vesayre Esim suan da yanimda deil ama pazartesi gidicem doktora o zamana kadar da takip edeyim o zaman degeri
Portakalimsi545 Vesayre o günü önemli değil, iki günde iki katına çıkması lazım değerin önemli olan, iki gün sonda tekrar baktır canım