karakiz1 normalde ikiside güzel ama soylede bi durum var benim gözlerim kahverengi kiz halaya çeker derler ya gorumcemin gözleri de mavi öbürü de bal renginde bende ela olsun cok istiyorum ne biliyim totem yapıp ela koysam bi benden bi halalarindan alırsa ela olsun die 😀🤓