Ilayda11 ben de belden uyuşturularak sezeryan oldum hem de devlet hastanesinde, genelde Yanımda beni konuşturan heycanlanmıyım diye sürekli sorular sorarak beni konuşturan komik anılar anlatan bi abi vardı, doktorumda çıktı senin afacan falan diye getirdi gösterdi yanağıma koydu, çok güzeldi 🥰 ama plesantayı çıkarmaya çalışırken karnımın çekiştirildiğini falan hissettim ama ben öyle kötü hissetmedim, uyuşukluk geçince ağrın başlıyo zaten ağrı kesici veriyorlar.
Sonuçta senin orda heyecanlı ve korkuyo olduğunu görüp seni rahatlatırlar merak etme. Sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah 🤲