kineem Kızlar merhabalar bugün hastaneye gittim bebeğimin bağırsağında ve kalbinde parlak bir şey olduğunu söylediler ekojenik barsak ve kalbinde de aynı şekilde bunun için 4 lü tarama testi istedi doktor 3 hafta içinde çıkar dediler dayanamadım başka bir doktora gittim sonrasında o da aynı şeyleri söyledi down sendromu vs vs çok şey söyledi bu durumu yaşayan oldu mu lütfen yardımcı olun..
Karanfill Benim bebeğimin kalbindede 16 haftalıkken parlaklık vardı. 22 de tamamen geçmişti. İçinizi ferah tutun. Parlaklık tek başına bir anlam ifade etmiyor
Suzanne Yeğenimin karaciğerinde parlama olduğunu, hatta sıvı alınması gerektiğini, bebeğin alınmaya kadar gidebileceğini söylediler.. sonuç sağlıkla doğan bir bebek.. yani demem o ki bu tarz yerlerde en kötü ihtimaller de söyleniyor