Remziye_2121 Ay-oy-me21 ilk kez geçiriyorum cuma gününden beridir delta varyantı çok kötü baş ağrım hiç durmuyor
Ay-oy-me21 Ben 1 yıl önce hafif geçirmiştim şu an 15 haftalığım aşıyı Doğumdan sonra düşünüyorum çevrenizde veya siz de 2. Kez olsnlar nasıl atlattı çok merak ediyorum
Hayris21 Ay-oy-me21 ilk geçirdiğimde biraz ağır geçirdim. 2 de aşı olmadığm ve 33 haftalık hamile olduğum için korktum.karantinamız devam ediyor moraliniz yüksek olsun.
Remziye_2121 Ay-oy-me21 yok olmadım maalesef doğumdan sonra olmayı düşünüyorum ölmezsem çok ağır geçiriyırum durmayan baş ağrısı beni öldürüyor