Çam sakura Eylül randevuları açıldı mı? Bilgisi olan var mı?
_yonca_6 ben kaç gündür bakıyorum cikmiyor randevu
Mavi34 bende öyle. Acaba açıldı da kaçırdım diye düşünmeye başladım