Nananusha gebeligimin baalangicindan kan azligina bagli bas agrilarim var . doktor bana Minoset onermisti ama bugun tesadufen ogrendimki minoset dusuk riskine yol aciyomus. basga doktor bana Parol disinda bisey icme dedi . sizce gercekten minoset zararlimi cunki bi kac kez kullanmistim. simdi korkuya dustum
Deletedmom65 Nananusha ben tam 3 saatte bir tane içiyordum 3. Aydan sonra tabi diş ağrısından kaynaklı doktorum bir tek onu içebileceğimi söyledi ama minoset plus var bide normal minoset var karıştırmayın plus zararlı
scl Nananusha minoset ve parol ikisi aynı dozda canım. Doğumdan sonra doktorum parol verdi ama isterden minosette kullanabilirsin ikisi aynı dedi.
Nananusha Elizan28 malesef canim 2 doktorda aynisini dedi icerigindeki parasetamol karisimda farkli bieeyde varmis ve cok tehlikeliymis hatta dogum gecikmesine rahim kapanisina falan yol aciyomus dedi
HicranKzn Benim migrenim var ve doktor paroldan başkası olmaz dedi. Günde 3 e kadar izin veriyorlar. Ama baş ağrına nane yağı kullanabilirsin
mucizemizibekliyoruzz Nananusha başım ağrıdığında doktoruma sormuştum minoset içebilirsin dedi. Eczacıda minoset ve parolun içeriğinin aynı olduğunu söyledi. Siz mecbur kalmadıkça yine de hiçbirini içmeyin
Anakralice Acile bile gittiğinde sadece Parol verebiliyorlar gebelere banada doktorum Parol harici bisey kullanamazsın dedi