minikbirii_20 ben diabetes insipitus hastasıyım eğer 6 7 litreye yakın su içiyosanız önce bir dahiliyye ardından o sizi yönlendirir endokrinoloji bölümüne gitmelisiniz tabi en önce kaç lt su içtiğinizi hesaplayıp kadın doğum doktorunuza söyleyin bu hastalığın 3 türü var bende ki hormon eksikliği birde sadece gebelikte görüleni var gebelikte olan daha sonra kendiliğinden geçiyo dediğim gibi önce ne kadar su içtiğinizi hesaplayığ doktorunuza söyleyin ☺️