Yalinn Bugün 11+5tik ama ultrosonumuz 12+2 çıktı doktorumuz birsey soylemedi öncelikle sağlıklı olsun tabiki ama insan merak ediyor işte 🥰 https://www.hizliresim.com/oq4vwqg https://www.hizliresim.com/o2ge0s1 https://www.hizliresim.com/lyf6tcc
Oznury1907 Guzelyuvam bizede bir tahmin yapar mısınız [url=https://www.hizliresim.com/74h7zbm][img]https://i.hizliresim.com/74h7zbm.png[/img][/url]
ebrar6036 Guzelyuvam  ayy banada yaparmısın bu resimde 7 haftalık ☺️
Htcdre Iremaltnr bu görüntü 13 haftalıktı doktor yüksek ihtimalle kız dedi ama nedense erkek hissediyorum 😂 şuan 15 haftalığım daha gitmedim doktora 15 gün sonra gidicem bakalım bu sefer ne dicek 🤩