edabazin Kızlar benim son 6 günüm kaldı ne gelen var ne giden kilo kilo hurma yedim yinede sancim yok ne zaman doğuracam ben yaaa🤰👶🤲🧿
esmerbomba edabazin şu gune ışınlanmak istiyorum Allahım 😭😭 234 gunum var gecermıı.. Senin son 6 kalmış ne guzell Allah kurtarsın canım
Eylem_kaya07 40+2 bende doguramiyorum 😂 nstde sancı,yok açılma 0 eve geliyorum her seferinde 🤦 Pazar gününe kadar dogmazsa pazar günü yatış verilip suni sancı ile doğum başlatılacak denildi