mucizem61 MeltemKurayTosun cnm bende 20 haftalık oldum öğrendiğim günden beri kullanıyorum pirtillasmadan dolayı korkulcak bisey degil insulin iğnesi gibi bi igne
denizz89 @MeltemKurayTosun canm ben 25.haftamdayım gebeliğimin başından beri ecopirin kullanıyorum ve 35.haftaya dek kullanacagm..dert etme bişey değil bebeğin daha iyi beslenmesini sağlıyormus.benim gebelik riskli ama