Kızlar bebeğim 39 günlük. Sütüm için herkes az diyor. Öyle iştahlı değilim. Süt olması için neler yiyip içmem lazım. Kuru incir, hoşaf, kuru dut, hurma yiyorum. Annem hoşaf da yapıyor
. Dere otu aldım ama yiyemedim 😶bulgur pilavı yapıyorm sık sık. Humana çayları içiyorum. Yine de az sizin önerileriniz varsa alırım bir dal 😀