BebekveAnneler Biz şuan 8-3 günlük olduk , önceden maden suyunu çok aramazdım ama şuan bulantım ve karın şişliğim fazla olduğu için limonla birlikte içtim beni bir nebzede olsa rahatlatığını düşünüyorum birde beypazarı marka , bence bu şekilde şikayeti olanlar için denemeye değer ☺️ Umarım sizide rahatlatır .