Nesli37 Merhaba 13ncu haftamda kasık agrilarim oluyor normal mi acaba kanama falan yok dusukle ilgili olmasindan korkuyorum 😪
Nesli37 yagmurdzgn54 cok sukur bi kanama yok ama agrim oldugu icin korkuyorum iste ilk hamileligim bide
yagmurdzgn54 Nesli37 benimde ilk hamileligim ustelik dusuk tehlikesi atlattim o yuzden az cok tecrube edindim buarada surt ustu yatarak ayaklarinin altina iki yastik koy yuksek olsun ayaklarin agriyi azaltiyor