Hamilebirannee Kızlar 7 haftalık hamileyim karnıma ara ara şiddetli sancı bıçak saplar gibi bir ağrı giriyor normal mi
1453--hnde Hamilebirannee benimde ilk haftalar çok ağrım oluyordu canım dktr. Kanama olmayana dek normal demişti. Sıkıntı yapma inşallah bi sıkıntı olmaz 🤲
Oznurakts Hamilebirannee Benimde o zamanlar regl gibi ağrılarım olurdu.(normal karşılanan) ama Sonra karın ağrısı şiddetli bir şekilde kasiklarima vurdu acile gittim. Alttan muayene falan derken düşük riski var mı diye bakmışlardi. Siddetliyse doktorunuza mutlaka görünün
Fatmanureser Kanama ve kahverengi leke yoksa sorun etme sürekli dinlen fazla yorulma ayaklarını kaldır yat