Kizlar şükür bugün karantinamin 16. Günü ama sanırım enfeksiyon yada mantarın var doktora gidemiyorum 20 gün karantinam diye bitse hem koşacağım akıntım var beyaz içinde parçalar var enfeksiyonu mantarmi anlamadım hafif girişte kaşınma oluyor travazol sürdüm bide önceden doktor fitil vermişti gyno FEM onu kullandım .. sizce bu nedir ki