Çalışan anneler için olanı bilmiyorum ama çalışmayanlar için 2 ayrı para var. Biri anne adına yatan ilk çocuk 300, ikinci 400, 3 ve fazlası için 600 veriyor devlet gidip pttden kimliğinizde alıyorsunuz parayı.
birde bizim sigortamız olmadığı için sigortalı
Olan eşe yani babaya verilen bi para var oda 200 küsür civarı bi para oda babanın adına yatıyor.