Meryem01010 ben hastanede 3 gece 4 gün kalmıştım. Yeni doğan hastane çıkışları beni çok uğraştırmıştı. Lohusa takım aldım hiç rahat edemedim. Süslü ve beyazdı. Hemen giydiğim için kan bile bulaşmıştı. Benim naçizane tavsiyem rahat bir gecelik takımı, rahat bir kısa kollu pijama takımı, hırka (üşüme durumu olabiliyor), sezaryen ise süt sağma makinası, kahve, hastanede yoksa eğer su ısıtıcı, çay, kahve, peçete, ıslak mendil, bebek bezi, tulum yerine bebek yeni doğan kıyafetleri, bebek müslin örtü, kundak yapabilmek için örtü, bu tarz pamuk örtüler çok kurtarıcı, depend külot, saç tokası, terlik, biberon (aslında mümkünse biberonla süt mama vermeyin, memeyi almıyor. Süt sağma makinasını da hemen sütünü gelsin diye dedim ama çocuk ne kadar memeye verilirse o kadar iyi) bir de en önemlisi hepsi hallolur ama emzirme danışmanlarını takip edin. Ben emziremedim 6 aydır süt sağıyorum, 2 aydır süt mama gidiyoruz. Çok zor bir durum ama şekeri düşmesin diye bol bol emzirmeniz ya da mama vermeniz gerekecek.