@Glsnark canm o zamanlarda oluyormuş bazılarında benim de 8.haftamda olmuştu leke .doktorum prosgestan adlı ilaç vermişti bir ay kullandım onu ama doktorumu değiştim başka doktora gittim durumu anlattgımda bu ilacı ne alaka yazmıs sana o haftalarda normaldir demişti ..yani yorma kendni dinlen geçer canm uzun sürmüyor zaten