Arkadaşlar iyi akşamlar.37+2 de kontrolümde bebeğim 3400 çıktı.3 aydır diyet yapıyorum gebelik sekerimden dolayı ,suyum gayet iyi imiş genel olarak ölçümlerim de iyi çıkıyor .Tabi arada yükseldiği oluyor ve ben arada çok küçük kaçamaklar yapıyorum dondurma ve karpuz gibi ama şerbetli tatlı asla tüketmiyorum.Doktorum bu şekilde devam ederse normal doğum yapman zor diyor 4 e doğru gidiyor diyor.Benim durumumda olanlar var mı acaba sizlerin bebekleri bu haftada kaç kilo idi ve sizlere de mi genel oladak aynı şeyler söyleniyor ? Normal doğum yapmayı çok istiyordum ama hemoroid de var o da epey korkutuyor.Hakkimda hayırlısı diyip bekliyorum.