MinikMucizem23 öncelikle sakın ol olumsuz bir şey aklına getirme düşünme. Her şey çok hızlı oluyor zaten ne olduğunu anlamadan bebişin yanağında oluyor;) acayip tarfsz bir duygu (rabbim isteyen herkese nasip etsin ins) sonrasında ben sürekli karnıma dokunup durdum uyusuk olduğum için çok tuhaf oluyor insan;)olayin şoku da vsr tabi. Agri ve ara ara yanma oliyor dikis yerine hastanedeyken serum agri kesici vs ise yarıyor eve gelince de ilaçlar iyi geliyor. Ödemin varsa eğer kendini yormadan hareket etmelisin bi de özellikle kendini 2 büklüm yaparak yürüme vücudun öyle alışır sonrasında zorlanırsin düz durmaya ;) depend bandaj çıktıktan sonra kullandırmadilar bana normal ped e geçtim depend kaldı öyle;) bol bol ped al nescafe al şu iç .zaten bebiş görünce her şey geçip gidiyor ne ağrı ne acı bisi kalmıyor insanın aklinda;) eve geçince de hava sıcak diye kendini salma yani ayağında çorap sırtında hırka fln olsun usutmemeye dikkat et ;) hadi bakalm doğum hikayeni bekliyoruz;))