Meliskam Merhaba kizlar 27 haftalik hamileyim gripe yakalandim 🤒 beden ısım 37.5…evde neler yapabilirim karsisini almak için..doktor C vitamini ve bol sıvı al soyledi…bol sıvı derken yalniz sumu olmali ? Hamilelikte çay çok olmaz diyorlarda
metehaninannesiii Meliskam kaynamis suyun icine 1 tatli kasigi bal yarim limon azicik karabiber azicik zencefil koy karistir sicak sicak ic iyi gelir
Zeynep9120 Meliskam bende 28 haftalıkken grip oldumm berbattı ya ıhlamur ictim gunde 2 bardak hakkımız var sende içeblrsin bol limonlu iyi geliyor
shinemuu Meliskam Grip olduğuna emin misiniz? Bende başta grip sandım ama covid testim pozitif çıktı. Bir test yaptırmanızı öneririm.
Gmze17 Bende 21 haftalık hamileyim ağır grip atlatıyorum dün test yaptırdım negatif ama napacağımı şaşırdım nefes alamıyorum boğulacak gibiyim inşallah hemen toparlarız
Dilara0638 Meliskam eşimle bende ağır gribe yakalanmıştım test yaptırdım negatif çıktı eşimde 2 kez yaptırdı negatif çıktı ama onun üçüncü testi pozitife döndü benimde ikinci testim pozitif çıktı bence bi test yaptır delta varyantı bu şekilde seyir ediyor🤦♀️🤷♀️
Zezeeeyyldrm Meliskam canım bende oldum hergün bir fincana zerdeçal bal limon günde 1 defa içtim şükür geçti bol su all ben pet şişeye su dolduruyordum içinede çeyrek limon atıncaad da iyi gelmişti