Zeze2454 Deniiiza bence çok ileri bir fazlalık olmadığı sürece korkmayın tam şuan gelişme aşamasında olduklarından değişkenlik gösteriyor banada 202 gram az gelmişti doktora söylediğimde normal dedi ama işte ana yüreği en ufak şeyde tedirgin oluyor insan☺️
Deniiiza Zeze2454 evet icim hiç rahat degil.bebek hafif aşağıda deyince bide doktor kilo boyla alakali mi diye düşündüm. İcim icim yiyo gercekten