seher_gurgil06 1 ay 1 haftalık hamileyim ve bugün kan sonucumu falan aldım herşey net gebesin falan dediler. Benden bugün kahverengi akıntılar gelmeye başladı ama azar azar geliyor. İlk hamileliğim lütfen bilgisi olan yazsın
metehaninannesiii seher_gurgil06 hemen doktoruna gir canım buyuk ihtimalle yerlesme kanamasinda ilac verir
Kubraemre18 seher_gurgil06 yerleşme kanamasıdır canım endişe etme çok devam ederse doktoruna görünürsün. Sağlıcakla al bebeğini inşallah kucağına 😍🤗
Momsss12 seher_gurgil06 bana da aynısı olmuştu acile gitmiştim düşük iğnesi, Progestan vermişlerdi tekrar devam edince yine gittim 1 gün boyunca yatırıp serum verdiler çok şükür sonra geçti. Sende doktora görün canım.
seher_gurgil06 metehaninannesiii 2 tane ilaç yazdı öğlen hamileler kullanıyormuş genelde kullanmaya başladım teşekkür ederim
Meryem01010 seher_gurgil06 doktorunla görüş cnm bide çok dikkat et iş yapma fazla Yomra kendini dikkat et
yagmurdzgn54 seher_gurgil06 sancin yoksa o kanamalar normal bebek rahime yerlesiyor bulundugu yeri temizliyor bebek rahime yerlesene kadar ufak ufak kanamalarin olcak korkma 😊
giresun seher_gurgil06 ben 15.haftama girdim bu zamana kadar iğne kullandım halada kahverengi akıntım devam ediyor doktor çok onemseme dedi igneyide kesti
Karacaaaa seher_gurgil06 benimde 6+5 günlükken doktora gittim kahverengi akıntıdan. Ultrasonda kese etrafında kanama bölgesi vardı fitil verdi 10 gün sonraya tekrar çağırdı hala devam ediyor kahverengi akıntı