Yürüdükçe ağrı saplanıyor. Hep oturdukca da ayaklarım şişiyor. 22. Haftada vajina da bu ağrıyı hissetmem normal mi? Doktorum kalsiyum verdi, erken doğum riskim olmadığını da söyledi ama ilk gebeliğim o yüzden korkuyorum ve iki büklüm geziyorum. Aynı durumları yaşayan var mı?