ozlmcnkse ben zaten çoğunu inttem aldım ya . Bir kere ebebeğe oda 10 dk kalmadım biriki bişey aldım bir kerede çivile aynı şekilde 10 dk. Oğlum durmadı hiç birşey anlamadım alışverişten yani😀 neyse ki kıyafetler halledildi. Beşik son aya bıraktık kararsızlık var hala. Bakım ürünlerini halledeyim yeter bana . Ama yürümek yasak arabaya binmek yasak herşey yasak 🤦♀️ Biraz düzeleyim gitmek istiyorum mağazalara herşeyi intten almak istemiyorum . Hamileliğimden bişey anlamadım internetten almaktan😀 doya doya bebeğime birşeyler bakamadım alamadım 🤔