Aslasl35 Merhaba , Öğretmen olup çalışabilir raporu alacak olan kişiler varsa post altında bir kaç sorum olacaktı, Ancak şuan 30,31,32 haftada olan kişiler yazabilirse , sorularım onlara yönelik 🙏🏻💓