dün hastaneye muayene olmaya gittim 40+3 haftalık oldu bugün (ilk gebeliğim) hiç sancım yok sadece hafif ağrılarim var karnimda dün 1 cm açılmam olduğunu söyledi Yarın yada diğer gün büyük ihtimal doğumun gerçekleşir dedi eğer ki sancın olmazsa cuma günü hastanede ol dedi sizceee doğum yaparmiyim cumaya kalmadan