Merhabalar hanımlar. Gebelik şekerim çıktı diyetle düşüremedik insilün iğnesine başladım. İnsilün iğnesi kullanan var mı ? Şekerinizi düşürmede etkili oldu mu? Kaç dozla başladınız? Bilgisi olan ve bu durumu yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.