Kızlar öncelikle bütün hamileler tez zamanda bebeklerine kavuşur inşallah.
Saat gece 12 gibi adet olcakmışım gibi ağrılarım vardı uyumaya çalıştım ama bir türlü uyutmadı 2 gibi lavaboya girdiğimde kan geldi eşimi kaldırdım evi topladım banyo yaptım hastaneye gittik.
Nstde sancılarım çıkıyordu açılmama bakıyorlardı ama kaç cm sormadım serum bağladılar sabaha kadar sancı çektim saat sabah 7 gibi işte o an gerçek ağrılar başladı az kaldı diye sayıklıyordum açılmama bakıyorlardı bi yandan midem çok bulanıyordu kusuyordum açılmam çoğalsın ağrım azalsın diye ilaç verip duruyorlardı 8 cm olmuştu en son dedim ki ben sezeryan olmak istiyorum doktorum iyiki izin vermedi
1.
sonrası bende pek yok hatırlamıyorum zaten sadece 10 cm oldu doğumhaneye dediklerini duydum beni indirmişler doğumhaneye ama gerçekten hatırlamıyorum o anları 3 ıkınmada doğurdum doğum anı o kadar zor değildi sancıya göre zaten doğumda ben uyumuşum sancım geldikce ıkındım balık gibi kaydı çıktı kafası büyük olduğu için kesi atıldı dikişlerim çok 3400 kg doğdu birde bi çirkin bir çirkin dün doğum yaptım bugün eline yüzüne kan geldi çok güzelleşti bütün hamileler bir avazda doğurur inşallah sormak istediğiniz varsa cevaplarım 😍