Aslihan2 ben delta varyantıyım. İlk 1 hafta asla ateşim düşmedi. 39 dereceye kadar çıktı. Parol işe yaramadı. Eklem ağrılarından emekliyordum. Hayatımda ilk defa öleceğimi hissettim. Allah yüzüme baktı çok şükür 1 haftadan sonra belirtiler gitti öksürük kaldı. Grip olduğumu,klima çarptığını düşünmüştüm meğerse deltaymış. Annemede bulaştırdım. 2 güne belirtiler çıktı annemde