Bugün normal şartlarda adetimin 5. Günü. Ve ben 3 gün önce testle hamile olduğumu öğrendim. Fakat bugün sabah kalktığımda kahverengi kan gibi biriey gördüm. Pedi değiştirdim, ve akşam saatine kadar dışardaydım. Yine 5-6 danla kadar o kahverengi kan gibi şeyden vardı. Adet olsam şimdiye gelmesi gerekirdi. Yerleşme kanaması desen, internette adetten önce gelir yazıyor. Biraz tedirginim. 4+4 üm şuan( hala gebeysem inşallah)