yigitegenin_annesi kolay gelsin diyeyim, ben 31.haftadayım, şimdiye kadar hiç güzel, farklı bir erkek ismi bulamadım. Kızlarda hep yeni dönem güzel güzel isimler var, erkekte ama şimdiye hamilelik öncesi duymadığım en fazla 5 farklı isim duymuşumdur, onlar da hiç güzel gelmedi :(