Evet bugün doktora gittim ve 777 ye yükselmişti doktor herkes te aynı olmadığını bazılarında geç döllenme olduğunu söyledi ve değerleri takip etmeden kimyasal gebelik diye söylemenin mümkün olmadığını söyledi çok şükür her şey yolunda şuan oysa sağlık ocağındaki doktor kendini sağlıklı bir gebeliğe hazırlama demişti boşuna korkutmuş yani ( ilgilenen herkesten ve dün burda içimi rahatlatan herkesten Allah razı olsun)