Esmayy388 son 2 gündür aklımdan geçenleri yazmışsın valla. Bugün anestezisyenle randevum vardı epiduralle normal doğum dedim anlattı bana detayları vs içim rahatladı korkum gitti ama yinede o anlar nasıl geçecek acaba düşüncesi kafamdan silinmiyor .. korku değil tam olarak ama ilk bebek olunca beni ne bekliyor, doğumun başladığını nasıl anlayacağım, hastane ev arası trafik olmazsa 35-40 dk nasıl o yol bitecek gibi düşünceler kafamdan gitmiyor..
Allah yardımcımız olsun hepimizin