Ayseyyy Kızlar gece hep uyanıyorum gündüzleride bayaa uyuyorumm kalkasım gelmiyor uyudukça uyuyasım geliyor bi sakıncası varmıdır ki 🤷🏻♀️
Denizfdn Ayseyyy yok cnm bebegin haraketleri yediklerimiz uyku yapiyo korkm keyfine bak 2 .ci kizim olcak ikisindede paso uyudum hele gunduzleri daha cok gecede zor yatiyorum bazen
satigul Ayseyyy Evet var. Sezeryan olduğu için yani Allah’ın izniyle planlı olduğu için biraz daha rahat gibiyim ama zaman yaklaştıkça insan panikliyor. Elimden geldiği kadar sakin olmaya çalışıyorum, sizde öyle yapın. Bebeklerimiz etkilenmesin.🤲🤗
Ayseyyy satigul sakinim ama cok heycanlıyım sezeryan sizmi istediniz yoksa doktorunuzlamı karar verdiğiniz bide sezeryan olunca kaçıncı haftada alıyor
satigul Ayseyyy Ben en başından beri sezeryan istiyordum doktorum da hiç diretmedi tamam dedi. Beklerse eğer 39 da alırız dedi. Bazi doktorlar sezeryani erken alıyorlar ama benim doktorum 38 sonu 39 başına kadar beklemeyi tercih ediyor.