umudunannesiii Ftmsgr ben 34 de girdim canım 32 TL ücret ödedik ozelde ama Hastanesi’ne göre degisiyor tbiki
cidolila Ftmsgr 35 haftamda gireceğim inşallah fiyatı 30 diye hatırlıyorum 3 Eylül’de ilkkez nst ye girecegim 🥰
Kubra_baydar Ftmsgr ben 27 haftalıkken acile gitmiştik ağrım var diye o zmn ilk kez girdim ondan sonra da 34 te girmeye başladım özelde muayene ücreti veriyoruz diye sadece 5 lira tek ödüyoruz her seferinde bide 15 20 dk sürüyor ☺️yarın da 39 haftalık oluyorum
Busrabbb 37de başladık zaten ilk başta muayene ücreti verdiğimiz için nst için ayrı bir ücret ödemedik :)
fenci_anne Haftam şuan bugün nst ye girdim , şeker hastasıyım o yüzden doktorum riskli olduğu için gebelik erken girmemi önerdi
Kara1833 Herhangibi bir tehlike söz konusu değilse 35 veya 36 haftalarda giriliyor bazı doktorlar 34 tede nst isteyebilir ama normalde 35 36 en erken
durununannesiiiiii Ftmsgr doktorum bana normalde 35 de nst istiyorum demişti ama benim şekerle ilgili sıkıntım oldugu için beni 32 de aldı haftalık nst girmem gerektiğini söyledi 25 tl ödedim geçen hafta . Kahramanmaraşta özel bi hastanede
Hanife1 Ftmsgr 35+1 de sancım olunca girmiştim ücret ödemedim muayene ücretinin içinde herhalde genelde 33 ten sonra giriliyor diye duymuştum
Sedaabdullah Esenburhan123 evet oldu canım buraya pek bakmıyorm smdi gördüm kusura bakma 23 günlük olduk bile