biroglanannesii Hayırlısıyla oğlumuz olacak . Rüzgar ve bulut arasında kaldık sizce hangisi daha hoş isim ? 💨 ☁️
Rzgrmrv59 biroglanannesii oğlumun adı rüzgar yeğenimin ası bulut oğlum tam bir fırtına bıraksan düz duvara tırmanır 😀😀 hamıleyken kime rüzgar koyacağız asını dediysek sakın koyma çok fena olur dedı bizde sacmalık dedik koyduk essan fena oldu 😀 yeğenim de çok sakin adı bulut ikisi se çok güzel isimler 😍
Mrv1007 Bence Bulut 🌸 Bu arada bu uygulamada tüm iki isim arasında kalanların bir tercihi Bulut ve ben hep bulutu seçiyorum🤣 çocugum erkek olursa adını Bulut koyma olasılığım yükseliyor 🤣🤣🤣