gizemy2509 Arkadaşlar 33+3 günlük hamileyim sabah açlık ve 2 saatlik tokluğum yüksek çıkıyor doktor düşük doz insülin dedi benimle aynı durumu yaşayan var mı ??
Ada92 gizemy2509 benımde gebelik şekerim var ama önce diyet verdi düşmezse insülin demişti düştüğü için insülin kullanmıyorum
gizemy2509 Ada92 banada öyle demişlerdi başta diyet diye bugünde bu şekilde söylediler yarın doktorla konuşmaya gidicem bakalım ne olursa artık
gizemy2509 fenci_anne geçmiş olsun kolay mı acaba insülin vurması daha önce başıma böyle bişey gelmedi de .
fenci_anne gizemy2509 kolay canım merak etme 7 aydır yapıyorum ben günde 4 kez , doktor zaten nereye yapman gerektiğini anlattır sana